Saturday, May 17, 2008

HAPPY BIRTHDAY LEE HOM! ^^
aw, i dont know what should i put into words in saying my greetings for you,
but you really rock! :D
you're just simply too charming. absolutely mesmerising. totally cool and attractive.
and i love your songs too :)
i hope that may you continue to work hard in your career,
and produce many more songs in the future :D
i cant wait for your concert too! (hopefully not during my o's)
also, hope that you will stay happy always and always! =)
happy birthday homboy! (:


就算你改变自己,我依然爱着你,
就像永恒的forever love,因为你是我心内的一首歌
如果在星期六深夜爱错了,至少还有你爱的鼓励
一首简单的歌,让我可以放开我的心
你不在时,就在那遥远的地方,我此刻心里想起你
想起你所写的kiss goodbye,那是唯一留在我心里不完整的旋律
完美的盖世英雄,别问爱的哪里,因为我爱的就是你
不管落叶归根,还是在唱我们的歌,我不可能错过你
因为你说过爱无所不在,所以一直以来,你都是我心中的日月
我就喜欢这一天,而就在这第一个清晨,我想说声生日快乐!:)


yay, the above bolds are some titles of leehom's songs :D
specially dedicated! *smiles* :)

No comments: