Wednesday, November 05, 2008

all but one meaning

Dutch : Ik hou van jou
French : Je t'aime
German : Ich liebe Dich
Greek : S' ayapo
Hindi: Mein Tumse Pyar Karta Hoon
Indonesian : Saya cinta padamu; Saya Cinta Kamu; Aku tjinta padamu; Saja kasih saudari
Italian : Ti amo
Irish : taim i' ngra leat
Japanese : Kimi o ai shiteru
Korean : Tangsinul sarang ha yo
Latin : Te amo; Vos amo
Malay/Indonesian : Saya cintakan awak; Aku sayang engkau
Malay : Saya cintamu; Saya sayangmu
Pakistani : Muje se mu habbat hai
Pilipino : Mahal Kita; Iniibig Kita
Portuguese : Eu te amo
Romanian : Te iu besc
Russian : Ya lyublyu tebya; Ya vas lyublyu
Swedish : Jag a"lskar dig
Tamil: Naan Unnai Kadhalikiren
Thai : Phom Rak Khun; Ch'an Rak Khun
Vietnamese : Toi yeu em
English : I love you
Chinese : Wo ai ni



theyre not enough.

No comments: